2009-02-26

Hemma hos Camilla

Här kommer lite detaljbilder från min vän Camillas och
hennes familjs hem. Familjen köpte huset ifjol och drömhuset börjar snart ta form;)
Älskar Camillas lediga, lantliga och hemtrevliga stil. Från ett furumonster till hem
håller huset på att bli vitt, fräsht och luftigt. I like :)
Måste ännu nämna att jag är mäkta förtjust i familjens köksskåp som
maken själv har gjort!! Helt fantastiska och unika.
Väggorden har Camilla målat på fri hand;)
Ursäkta bildkvaliteten... Hade inte kameran med mej så
jag tog bilderna med mobilen...


Här är Camillas blogg Lilla Huset på Liljelund.

























6 kommentarer:

C sa...

Hehe va do e bra ti fota. Int siir he ju na sådee bra ut som do ha fååt e ti sii ut på bild...vann ha do fota hedi??

Linneflicka sa...

Roligt att se, (har väntat på inlägg på liljelundblogggen) alltid roligt med förändring som ju uppenbart har skett ordentligt till det bättre!

Grinden på glänt sa...

Vad roligt att få se! Jag har en liknande stol fast min är brun..

Kristiina sa...

Fina bilder ,fast dem är inte tagit på kamera.
och roligt att du har blivit att inspireras igen

Smått och gott hos Lina sa...

Hej! Vilken fin blogg du har! Hit kommer jag att komma igen.

Ha ett bra veckoslut!

H. Lina

Vackrare vardag sa...

Jättefint! Brukar kika in där ibland, men det var länge sen nu. Tack för att du påminde:)