2009-10-28

3 favoritböcker här hemma










Jag säger bara... Adlibris.com ;)








5 kommentarer:

Galleri MochB sa...

Adlibris aah :O) Tur att det snart är jul så man har giltig orsak att beställa hem ett megapaket med böcker!! Både åt sej själv och åt alla andra... Två av de där finns inte i min samling, så tack för tipset!

Sanna sa...

Den där mellersta har jag också. Beställer också oftast via Adlibris. Ska snart lägga in en ny beställning tror jag. :)
Kram Sanna

Kamomilla sa...

Jag blev besviken på Ernst.. Inget nytt eller banbrytande alls. *ledsen*

men annars älskar jag Ad Libris, det är ju bara så bekvämt!!!

Ulrika sa...

Kamomilla;
Jag blev också besviken på Ernst men jag tycker om att ha boken framme ändå för bilderna är så vackra att se på ;)

ika sa...

Ja, Ernst var nog en riktig besvikelse. Hade väntat mig något mer. Favoriterna inför jul hos mig är : Vinterkalas av H. Sarenström och Vinterns goda ting av A. Bergenström!