2009-11-04

s j u k l i n g





Först vill jag tacka er för alla underbara
kommentarer jag får. Det får en att fortsätta blogga ;)
Snart har jag 100.000(!!!) besökare på min blogg så
håll utkik för snart blir det tävling!!


Här hemma händer det nada! Jag har varit sjuk nu
i 4 dagar och längtar att få börja pyssla och syssla med olika
julprojekt. Fast gräsmattan är grön så smyger sig ändå
inspirationen på.


Målade igår insidan av lillebrors skåp. Lite bilder nedan.
Hoppas Ni får vara friska och slipper den hemska
influensan som härjar!!!
















9 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Åh vilket ljuvligt skåp som är rundat i övre kanten!

Hoppas du mår bättre idag!
kram!

alegni sa...

krya på dig, ulrika! jag kan förstå att det kliar i dina pysselfingrar nu när vi går mot jul!

AnnHelen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
AnnHelen sa...

Japp, veit hur du känder e, har vari sjuk i över 2 vikå, o he finns verkligen int naa inspis för naating! Men noo komber he väl tibaaks..Kry på dej,
kram, -A-

Lilith sa...

Hej!
Råkade hitta hit via Liljas´s Corner och passade på att titta runt lite... Fin blogg du har! Och det som också väckte mitt intresse var att jag såg att du bor i Karleby, min gamla hemstad! :) Kul att råka på någon därifrån här på bloggen! Flyttade själv till Korsholm för snart 2 år sen, men besöker min mamma hemma i Karleby titt som tätt. :)
Ha det så bra! :)

Kamomilla sa...

Hoppas du får må bättre nu. Att vara sjuk är sååå jobbigt!

Lilja's Corner sa...

Vicken cool krokodil! Ja och skåpet är jättefint också! :)
Krya på dig!

Vackrare vardag sa...

Jättefint blev det med vitt inuti! Fräscht och vackert! Krokodillen är ju helt perfekt där;)

Hoppas du är på bättringsvägen nu och känner fingrarna börja klia:)

Flickan på landet sa...

Men så sött!!!