2009-11-12

t ä v l i n g






Nu blir det äntligen tävling här på min blogg!!
Jag började blogga för ca 3 år sen bara på 'skoj'.
Testade blogspot och bloggade anonymt i början.
Trodde aldrig i mitt vildaste fantasi att någon skulle
börja läsa min blogg.
Tack alla Ni som läser!!

Jag lottar nu ut en julkorg och till tröstpris ett hjärta som
jag tillverkat själv.
Du får en lott om du kommenterar detta inlägg.
Två lott om du länkar (skriv det i kommentaren).
Kom med nu alla vänner, släkt, bloggvänner och anonyma ;)


Alla som kommenterat senast 27.11 deltar i
tävlingen.


LYCKA TILL!!











Tule mukaan arvontaan.
Palkintona on käsintehty joulukori ja sydän.
Jos sinulla on blogi ja linkkaat niin saat 2 arpalippua.
Kilpailu päättyy 27.11!

GOOD LUCK!!





168 kommentarer:

Catti´s blogg sa...

Åhh först ut, va kul. Självklart vill jag vara med och tävla, Jättefina saker. Länkar på min blogg och hoppas på massa tur!! :-)

Korpikuja sa...

Oi där är so vackert och harmoniska i din blog.
Jag vill vara med tävlingen och hoppas att jag vinn.
Tiina

Sanna sa...

Klart jag vill vara med och tävla om denna fina korg och hjärta! Du har en så fin blogg som jag gärna besöker.
Kram Sanna

HannasVirrVarr sa...

Oj, så fin korg! Absolut är jag med och tävlar, och länkar på min blogg. Och så håller jag tummarna :)

Jojo sa...

Hejsan, jag är med o tävlar.. Ska snart till jobbet men länkar senare ikväll :)

J

AnnHelen sa...

Japp, ja er mee! :) Sku djän vinn sådee fin saakre..
-A-

Ida Maria sa...

Minakin kokeilen onneani, palkinto on niin ihana.
Mukavaa loppuviikkoa =)

Anonym sa...

ihana kori!
olen mukana,Anu

Lena sa...

Jamen klart jag vill vara med! Fina saker!

Ina sa...

Jättefina vinster!Klart man vill tävla!Du har en inspirerande blogg som jag ofta läser.

CAISA K. sa...

Självklart är jag med och deltar i din fina utlottning!
Är ofta inne och inspireras, dock riktigt dåligt på att lämna avtryck, men vill du ska veta att jag är en flitigt, glad läsare av din blogg:)

Håller tummarna för tur! / camilla :)

Skatan sa...

Jag vill också gärna vara med :) Vet dock nästan inte vad jag önskar mig mest,tröstpris eller det första ;)

Kram!

Anna

Hwita Villan sa...

Men vilka fina grejer! Självklart vill jag vara med och få chansen att vinna. Jag har såklart även länkat från min blogg :-).

Kram M

alegni sa...

jag vill vara med, of course!
länkar gör jag också!

Maj-Len sa...

Visst vill jag också vara med och tävla om de fina priserna. Brukar ofta läsa din blogg - men kommenterar aldrig, vet ej varför.Nu håller jag tummarna för mej!
mlaymark@gmail.com

Anonym sa...

Hej!

Jag vill jättegärna vara med och tävla om de fina sakerna. :) Jag är en av dina läsare, och din blogg är en av mina favoriter.
Sitter ofta och beundrar dina skyltar och förundras över hur vackert du textar :) Tack för en superfin blogg!!
H. Sara A.

Johanna S. sa...

Grattis till dina 3 år som bloggare! Tittar nu som då in till din fna blogg.

Självklart vill jag vara med i utlottningen!

Hem och Lycka sa...

Vilka underbara priser! Jag är gärna med och tävlar, länkar hos mig.

kram Mia

Lisasholmen sa...

Jag vill va me!! Jättefina vinster. Har läst här förr men aldrig kommenterat. Passar ju bra nu ;)

Länkar också till dig!

Åsa

Galleri MochB sa...

Jag var nog en av dina första läsare... och du var nog en av dem som inspirerade mej att också börja blogga :O) Tack för det! Finfina vinster!

Kesäkukka sa...

Aivan upeat palkinnot <3
Ehdottomasti mukana :)

Nonnukka sa...

Kokeilen myös onneani mukana ollaan siis :) Ihana palkinto!

Nonnukka sa...

Kokeilen myös onneani mukana ollaan siis :) Ihana palkinto!

a´la Linda. sa...

Hejsan, jag är gärna med o tävlar :)

marjukka sa...

Miten ihastuttavia kuvia blogi täynnä! Kunpa osaisin ruotsia paremmin. Ja todella ihanat palkinnot arvonnassa, mukana siis!

Anonym sa...

hej
Klart att jag vill delta i din utlottning. Läser din blogg regelbundet.

Jenny

Sonja sa...

http://sonjahagstrom.blogspot.com/

Ja er mee :) Kraam s

Livet på Vestergård sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om dina fina priser och lägger en länk från min blogg. Ha en bra helg!

Lilja's Corner sa...

Va fina saker! Jag vill va med! Hoppas jag har lika tur i din tävling som du hade i min ;)
Jag länkar!

Anonym sa...

Vad fina vinster du har, klart att jag vill vara med och pröva lyckan :-)!
Jag är också en flitig anonym läsare av din trevliga blogg!

H Maria Ulrika

Gammelgård sa...

Grattis! Tänk att du bloggat så länge!:)
Naturligtvis vill jag vara med i tävlingen, superfina vinster, du är såå duktig!!

Titti sa...

Hej
Jag tävlar gärna så jag länkar ifrån min blogg. Mvh Titti

feria5 sa...

Vilken härlig korg! Är gärna med i utlottningen!
Ha de bra =) Tiny

Anonym sa...

Jag är också med:) Jätte fina priser! H. maria.n

Anonym sa...

Hej!!
Klart ja e mee!!
H. Ica

Karin sa...

Jag vill oxå vara med! Hade du gjort korgen själv oxå? Jättefin!

Emma sa...

GUD vilken fin blogg du har!! Älskar utformningen av den...
Önskar jag kunde lite mera *ler*
Mvh Emma i Dalarna

Trevlig helg!!

Kamomilla sa...

Tävling? ja klart man vill vara med! jag länkar oxo givetvis!!!

Erica sa...

Åh, jag vill också vara med!

Anna-Lena, Drömmar av silver sa...

Hej!

Vilken underbar blogg du har. Har kikat på den lite snabbt och ska snart återgå till den. Jag vill Självklart vara med i din fina utlottning och länkar förstås. Jag har också en liten utlottning på gång så kika gärna in till mig. Flaggorna i det tidigare inlägget var helt ljuvliga. Jag blev också lite nyfiken på de vackra fårskinnen så jag får nog maila dig med.

Önskar dig en härlig helg!

Kram Anna-Lena♥

Önskar dig

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
maria sa...

Hejsan :O) Nu passar det att lämna en kommentera då man har chans att vinna fina priser *BLINK*

Har varit slö att blogga och att överhuvudtaget kommentera men kanske det blir bätter nu när julen och inspirationen att börja pynta stiger.....då finns det ju inget bättre än att kika in i andras bloggar :O)

StrandviksVillan sa...

Åååh, VILL HA VILL HA!!
Jättefina saker du lottar ut!
Jag kniper en lott och håller tummarna!

Kram Ann-Christine

ANNIKA sa...

Första gången jag hälsar på hos dig.Fann din tävling via en annan blogg.Hoppas nu på vinst...
gustafsson.57@hotmail.com
Ses igen på bloggen..
Ha en bra helg!

Anonym sa...

kul med alla dessa bloggar och fina tävlingar jag försår inte hur ni hinner allat är så prroffsigt gjort jag är inte bra på datorer så jag blir så impad yvonne gustafsson backavägen 4 f 641 37 katrineholm sverige som också vill tävla

Anna-Beata sa...

Ja tack, jag vill gärna vinna finfina priser! Kollar alltid din blogg för att se om det finns nåt nytt inlägg. Blir så inspirerad av alla dina kreativa alster!Håller tummarna..
/ Malin K

Anonym sa...

Läser din blogg sgs varje dag, fastän du inte uppdaterar såå ofta. ;-) "Känner" dej från FL.

Lilla My

Anonym sa...

Hej hopp, jag är aspirant på en lott! Alla grejer du gör så super fina. Man lever på hoppet. H Carina R

annika sa...

Hej! Mycket fina ideér som du har här. Första gången som jag är här och självklart vill jag vara med i din tävling. Det är länkat och klart så är du välkommen att titta in i min blogg.
annika

Anne B. sa...

Jättevacker korg och sött hjärta! Är gärna med.

Hälsningar,
Anne från Sibbo

♥ mamman i huset ♥ sa...

Vilka fina priser i din fina blogg-tävling!

Länkar såklart ifrån bloggen!

Kram!

Anonym sa...

Vilka fina vinster. Vill gärna delta i tävlingen.
H. Lotta

s.m.i.l.e sa...

Hej! Trevligt! Jag håller tummarna och önskar dig fortsatt trevlig helg!

heini sa...

Voi kuinka kauniit kori ja sydän! Haluan ehdottomasti olla mukana arvonnassa, ja laitanpa linkin blogiinkin, jos vaikka voisin voittaa! ;)

-Heini-

TEFROSSA sa...

Hej!

Klart jag är med! Och länkar gör jag också!

Kram,
Lena

Maaka sa...

Hyvä idea tämä arvonta sillä tuolta heinin blogista tänne eksyin, ihastuttavaan blogiisi ja kotiisi :)
Ymmärrän, mutta en yritäkkään kirjoittaa ruottia, ei osaa enää mitään :)

Julhuset sa...

Grattis till 3 år och en sådan underbar korg får gärna flytta hem till mig.

Länkar i höger sida och i inlägg.

Neet sa...

Hei!! Kan eg også henge meg på?!?!:) Legger ein link til konkurransen din inne hos meg, legg meg til som følger og eg, sidan du har fin blogg som eg gjerne vil følge med på:)

Anonym sa...

Hej! Vill gärna vara med och tävla. Läser din blogg alltid och du har verkligen sinne för inredning, precis i min smak! Pia

Lindas krypin sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla!

Jag länkar här:
http://lindaskrypin.blogg.se/tavlingssamling/2009/november/nu-tavlar-vi-igen.html

Kram
Linda

jämtlandstösen sa...

Hej!
Vilken underbar blogg, givetvis vill jag vinna dessa fina saker. Ha det gott från mig/Karin

Anonym sa...

oj jag å vill vara med i tävlingen

mvh. Hanna B

Karin - Mina Rum sa...

Hittade hit till din blogg via tävlingen. Din stil verkar härlig och jag kommer att återvända hit ofta. Självklart vill jag vara med i tävlingen om den fina korgen. Länkar hit gör jag givetvis också. Kram, Karin i Skåne

Lillan sa...

vilka fina vinster. klart jag tar ett par lotter! skulle behöva lite mer "juligt" här hemma i jul. julpyntet blev stulet här om året från förådet och har sedan dess inte haft någon lust att köpa nytt.

har såklart länkat i tävlingbloggen så fler hittar hit, här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/november/korg-hjarta.html

mail: litenmentuff@live.com

Anonym sa...

Hej,klart man vill försöka vinna denna vackra korg ,tänk den full av röda juläpplen.Har tipsat några vänner.
Ulrika
ulrika.f@telia.com

Love and Be Proud sa...

Hej & GRATTTTIS!!!

Följer dig!!! ;-)


Länkar till tävlingen här:

http://taevlingsbloggen.blogspot.com/2009/11/julkorg-2711.html

Monia sa...

Jag tar TVÅ lotter :)
har länkat dig här:

http://moniastavlingsblogg.blogg.se/2009/november/tavling-hos-mocka.html

kram moniasundgren@hotmail.com

Carita sa...

Jag är gärna med och tar två lotter. Har länkat dig här:
http://caritatavlar.blogg.se/2009/november/julkorg.html.

Ha det fint!

Dilara sa...

Hej jag är med och tävlar .. har länkat åt sig oc lagt till dig på bloglovin..<3 Hopas jagh vinner

Anonym sa...

Hejsan!
Jag vill gärna vara med och tävla om den fina korgen eller hjärtat!

Hälsningar Jenni
jenni.ahlgren@gmail.com

Nina sa...

Jag vill gärna vinna den fina korgen!

Har länkat: http://ninasadventskalender.blogspot.com/2009/11/allra-finaste-korgen.html

Anna-Lena sa...

Hej!
Tävlar gärna om dom fina sakerna.
Länkade så klart med,
http://blogg.passagen.se/bloggamer/entry/vinn_en_fin_korg_till
Mvh/Anna-Lena

Jultider sa...

Jag är jätte gärna med :)

Har länkat i min blogg:
http://jultider.blogg.se/2009/november/tavling-hos-mocka-vinn-en-julkorg.html

Anonym sa...

Niin hienoja palkintoja, että pakko osallistua! :)

Kiitos ihanasta blogista!

Minttu.K

Karin / Livsluft sa...

Jamen självklart vill jag vara med i din utlottning med så fina priser! Jag länkar i min bloggs sidebar.
Jättehärlig och söt blogg du har!
Ha en fin vecka nu!/Kram Karin

ELIN GUSTAFSON - Julbloggen sa...

Både korgen och hjärtat var kanonfina!!

JAG ÄR MED!

Har länkat i min Julblogg!

http://julaftonsmorgon.blogg.se/2009/november/vinn-en-julkorg-eller-ett-hjarta.html

Lena/isis sa...

Vilka jätte fina priser. Vill väldigt gärna vara med i utlottningen. Jag har länkat på min blogg. Kram Lena/isis

En Mölnbobos Liv sa...

Jag är gärna med i din fina utlottning.

info@annakarlsson.se

Pernilla sa...

Jättefina saker! Jag är gärna med! Har länkat här: http://pernillastavlingsblogg.blogspot.com/2009/11/korg-och-hjarta-2711.html

Däjzzy sa...

Jag är med i din fina tävling! :D Kramar /mrsdessan_@hotmail.com

Cina sa...

Verkligen enkla, "rena" och snygga - håller tummarna för lite mer julstämning här hemma !

http://www.metrobloggen.se/cinsaga

Flickan på landet sa...

oj va fiin!!tu e så bra i händrä!Deiltar meir än dzään

Ps:ja missa liiti å skreiv sama kommentar på föregåend inlägg män hä va mära ti hitt inläggi ;-D)

Sandra [2barnsmamma] sa...

Vilken himla fin korg, (jag såg korgen full med lussekatter på mitt köksbord framför mig just nu, haha)

Så jag är gärna med och tävlaR! :)

Carolina sa...

Så otroligt fint - är gärna med i utlottningen!
Har länkat: http://carolina1979.blogg.se/tavlingar/2009/november/tavling-hos-mocka-2711-09.html

Therese sa...

Oj så gärna jag är med i din fina utlottning, äpplen och granris skulle göra ett vackert blickfång tillsammans med denna korg! Har länkat (naturligtvis!) http://lurans.blogg.se/2009/november/juliga-tavlingar.html

Önskar dig en fin vecka!
Kram
Therese - Sockenvägens Söta

Emma sa...

Hejhej!
Vilken fin blogg du har!
Jag vill gärna vara med och tävla så jag har länkat från min blogg=)
Kram

PyretPepsi sa...

Jag anmäler mig som tävlande till dina tjusiga korg och hjärta.
Har länkat:
http://pyretpepsi.blogg.se/2009/november/vinn-en-julkorg-hos-mocka.html

Millah sa...

Jag är absolut med :)
Kramar

Anonym sa...

jag är med och tävlar.-

lenahansson86@hotmail.com

Gabbies sa...

Vilka fina vinster! Jag anmäler mig. Länkar: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/november/julkorg-och-hjarta.html

Hoppas på tur!

Åsa sa...

Oj vad fina grejer! Det är ju självklart att man vill ha en chans att vinna - så jag har länkat i min blogg också!

Vackrare vardag sa...

Sällar mig till den lååååååånga skaran av tävlare! Så klart vill jag ta chansen när du bjuder ut dina helt ljuuuvliga saker!

Vackert, vackert!

Anonym sa...

Jag vill gärna delta i utlottningen :)

lena_girl84@hotmail.com

Jenny sa...

Åh, vilken fin korg! Jag är väldigt gärna med och tävlar! Jag länkar också till tävlingen på min egen blogg.

Ha det bra!

Nettskie sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med på utlottningen! Jag länkar till din blogg från min. Varma kramar (kan behövas) från Nettan i Röda radhuset

Linda & Mini sa...

Jag vill vara med i din fina tävling =)

länkat: http://matchukgirl.blogg.se/2009/november/julkorg.html

Malin sa...

Hej! Vilken härlig blogg du har!
:-) Såklart vill jag vara med i din tävling. Länkar från min blogg och håller tummarna :-) MVH / Malin

blondstar - mamma till max 090605 sa...

jag är med! har länkat här: http://blondstar.blogg.se/testblogg/2009/november/tavling-19.html#comment

maria sa...

oj gud va många som va med och tävla här :) klart jag också är med och hoppas på lite tur :)

Anonym sa...

Go kväll!

Hamnade på din blogg! Första gången jag är här.

Vill gärna delta i tävlingen om den fina korgen och hjärtat. Tar en lott eftersom jag är blogglös.

Ha en fin vecka!

Mvh Renate
wretefelt@hotmail.com

2ne sa...

Flott blogg du har. Vil gjerne være med i trekningen. Legger link i bloggen min :-)

Loa sa...

Vilken fin blogg du har och vilka fina priser du gjort. Jag som är svag för korgar vill gärna vara med!

Susanne sa...

Jag tar en lott och hoppas på tur att vinna den fina korgen! Man kan ju hoppas!!

gotland(at)speedmail.se

Anonym sa...

Ahhh vad fin korg, tank om hade vunnit den!!!!
Tack for en superfin blogg!
Camilla
c_falk@home.se

enmamma sa...

Naturligtvis vill jag vara med och tävla om de fina priserna så nu håller jag tummarna för att det är min/mina lotter som dras:)

Jag har länkat till dig i min blogg.

Therese sa...

Jag är gärna med och tävlar om den fina korgen. Har länkat http://tavlings-bloggen.blogspot.com/2009/11/julkorg-2711.html

Anonym sa...

Hej. Vill jätte gärna vara med och tävla. Har inte blogg.Trevligt att jag hittade hit.

Mvh Monika från Esbo

Anonym sa...

Jag är gärna med i tävlingen. Jag tycker att din blog är stilig - med fin stämning. Vill du berätta vilken kamera du har..

Ulrika sa...

Jag har en Sony Cyber-shot årsmodell -03 :D Helt ok kamera men en Canon systemkamera står högst på önskelistan ;)

Rora sa...

Härlig tävling! :)
Jag är gärna med.

Länkat här:
http://contests.blogg.se/2009/november/julkorg.html


Mejl: vgokuv@yahoo.se

Tre rum sa...

Vilka fina priser du lottar ut.
Klart man hänger på!
Nu håller vi tummarna.

Rosida sa...

Jag vill va meeeeed! :D ♥

rosida@spray.se

Anonym sa...

Jag är full av beundran över denna skaparlust som finns på din blogg. Vill gärna vara med i tävlingen om jag nukan agera rätt!

Anonym sa...

Åh vad fina saker! Jag är gärna med och tävlar om korgen och hjärtat. Är ofta inne och läser din blogg och låter mig inspireras!
Heidi

Sebastian A sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag är så himla taggad för julen just nu alltså. Dock så försöker jag hålla mig tills första advent med dekorationer och dylikt som hör julen till.
Korgen skulle vara perfekt eftersom jag tänker göra en julkorg till present för mina föräldrar på julafton. ;)

sambus(at)hotmail.com

JeanetteGJ sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om den fina julkorger.

Hyvää joulaa!

klipposfia sa...

Vem vill inte vara med i en sån tävling:) Kikar in här allt som oftast men är lite dålig på att kommentera! Jättefina priser;) så snälla, dra min lott*blink*

Jen sa...

Vad roligt :) Jag vill absolut tävla om dina fina priser. Länkar på min blogg :)

lolla sa...

tävlar gärna....
länkar hos mig under kategorin tävlingar
kram lolla

TrisselTrassel sa...

Är gärna med och tävlar...kan behöva lite julkänsla :)

Min kompis har en blogg som liknar din som för övrigt är jättevvacker. Jag fascineras av människor som kan skriva såhär!
/Mia

Lotta sa...

Hejsan!
Vad trevlig blogg du har. Jag deltar gärna i din utlottniung och länkar med bilden från min blogg.
Lotta

EeeBee sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla! Länkar självklart till din fina blogg också!

Kramar Eeebee

Niina sa...

Vill gärna vara med i din fina tävling! Du har en så härlig och inspirerande blogg!
H.Niina

Camilla sa...

jättefina saker du har här! :)
/Camilla

Helene sa...

Hej!
Har precis hittat in till din fina blogg via en annan blogg! Jag är gärna med och tävlar och länkar såklart!
Kram,

Pyssel och Trams sa...

Jag vill också vara med i din fina utlottning!=)
Länkar i högerspalten på min blogg!

Mvh Anna

evamar sa...

Vilka härlga priser du har ordnat! Jag är gärna med och länkar såklart:

http://evamar.blogg.se/2009/november/julkorg-hjarta-27-november.html

Hjärtat Mitt sa...

Hej!
Tre år, det var inte dåligt!
Jag vill gärna vara med i din tävling och jag länkar till dig.
ha en fortsatt skön vecka!
Kram Mari

suss sa...

Vilken fin korg, den kan man ju ha massa olika saker i. Clementiner eller dekorerat tallris för att bara nämna något. Hoppas den hamnar hos mig!
= )

jessie sa...

Åh Grattis till 3 år! =) Jag vill gärna vara med och tävla om de fina priserna! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/november/vinn-en-julkorg.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Hoppas på tur!
/Jessica

Kristiina sa...

Jep,ehdottomasti mukana arvonnassa!

Sosso sa...

Bättre sent än aldrig

klart att jag e med

http://lomia.blogg.se/tavlingar/2009/november/julkorg-hjarta-27-november.html

Hälsningar

Sosso

Pernilla sa...

hej fin blogg! hittade den nyss, jag vill såklart va med i tävlingen om korgen o hjärtat, så himla fina!

ja har länkat från min blogg :)

ElinArmour sa...

Jag är med & tävlar =D

Malin sa...

Såklart vill jag vara men i utlottningen, passar på att länka till min blogg. Väldigt fin blogg du har! Häls Malin

Sara sa...

Hej, jag är gärna med och tävlar med 1 lott :)

Anna sa...

Hej,

Ja har också snubblat in på din jätte mysiga blogg nångång..å har sedan det tittat in alltid nu å då. Är gärna med och tävlar!

Mvh, Anna

Sara sa...

Jag är med och kämpar om de fina priserna.
Länkar i vänsterspalten på min blogg.

*håller tummarna*

Kram Sara

linda sa...

Vill gärna vara med och tävla om de fina priserna

Har länkat
http://familjengranberg.blogg.se/2009/november/vinn-en-julkorg.html

Hoppas på tur:)
Linda

gunilla sa...

Har ingen blogg men vill gärna va me´ ändå!! Är ofta inne och inspireras av din fina blogg:)

Sirkka sa...

Juu mukaansa tempaisee...pitkästä aikaa täällä kauniissa blogissasi katsomassa herkän kauniita vaaleita kuvia...Onnellinen on ken ihanuudet saa! Onnea hälle jo etukäteen! hihii!!

Ruiskaunokki sa...

Ihanassa blogissasi ensivierailulla, ja heti pääsen mukaan arvontaan!

Iloista joulunodotusaikaa!:)

lillan sa...

Hej hopp vilken fin korg,
att vinna den vore minsann igen sorg!

hälsar
Caroline i Örebro

lillan sa...

Hej hopp igen!
Minnet är kort och jag glömde visst bort...

... att säga att jag länkar på min blogg!!
Caroline i Örebro

Anonym sa...

Hej! Jag vill också vara med! Vad fin grejer du tillverkat! Hur har du gjort god jul-texten? med nåt stämpel?

-johanna S

AkH sa...

Hej, är gärna med i utlottningen (skrev om detta i ett inlägg idag 20/11).
Länkar till din blogg!
Vackra priser och fin blogg!
Anna-Karin
hemochting

Lumituuli sa...

Osallistun arvontaan :) Aivan äärettömän ihana blogi sinulla ja niin kauniita tekeleitä :) Ihanaa joulun odotusta!

Anonym sa...

oj vilken fin blogg du har, fann den precis!
jag vill gärna vara med i din utlottning av julkorgen + ditt fina hjärta du gjort.

mvh Erica
erica_lundberg77@hotmail.com

Pillis sa...

Vilka fina saker du har på din blogg...blir helt matt=)
Jag är gärna med och tävlar!

Har länkat här:http://pillistavlingsblogg.blogspot.com/2009/11/tavla-om-en-julkorghjarta-hos-mocka.html

Ha en skön helg!
/Pillis
pernilla@olsondesign.se

Leena sa...

Täällä on kyllä jo hirveästi osallistujia,mutta kun on niin ihanat palkinnot niin pakko osallistua :)

Victoria sa...

Den korgen tackar jag inte nej till!

tiina sa...

Mukaan minäkin tahtoisin.
Ensivierailulla blogissasi, kaunista.

Anonym sa...

Hei =)

Sinulla on inspiroiva blogi; käyn täällä silloin tällöin kurkkaamassa. Ihanat arpajaiset; tahdon toki olla mukana =)

Hyvää sunnuntain jatkoa; Maja

Anonym sa...

ihana blogi! kokeillaanpa arpaonnea

Laura sa...

Löysinpä tänne juurikin linkin avulla..hyvä niin, sillä blogisi on kaunis!
Osallistun mielelläni itsekin... :)

rebecca sa...

Underbara vinster! jag vill vara med och tävla! :)

Länkat: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/november/2711-korg-och-hjarta.html

Anrinko sa...

oi ihana palkinto!
Löysin tieni ekaa kertaa blogiisi. Ja niin paljon kaunista löysin.
Linkitän sinut joulublogiini.

Lyckoslanten sa...

Hej!
Fattar inte att jag har missat denna tävling och denna fina blogg, österbottning som jag är! Jag länkar givetvis och önskar mig korgen eftersom jag har på tok för många saker att bära dagligen! Ha det bäst!

Kristiina sa...

Ihanat palkinnot!=) Koitampa arpaonneani...

IwantaHelicopter sa...

Inte vill man missa en sådan fin chans att vinna såna underbara priser!
Jag är självklart med!
/Josefin

BeccyBrown sa...

Jag vill gärna vara med!

Malin-Helena sa...

Vill naturligtvis vara med och tävla jag också! :)

Hyvää Joulua!

Olelsi/Nettan sa...

Jag slinker in och sätter mitt tass avtryck på trappen, jag vill gärna vara med!!

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

hockeytossan@hotmail.com

monikanen sa...

Jag vill oxå vara med;))
Kram Monica

Henna sa...

Hei,
Ihania palkintoja, olen mielelläni mukana! Olipa kiva että löysin blogisi jonkun muun blogin kautta - taidat saada minusta vakituisen vieraan :)
Henna Littoisista

Isabelle sa...

Hej! Du har underbar blogg! Klart jag vill vara med i utlottningen :)! Vinsterna är ju sååå fina, nu håller jag tummarna!

H.
Isabelle

Sanna sa...

Grattis till 3 år och till en fantastisk blogg. Jag var tvungen att gå igenom din blogg noggrant och gillar den verkligen.

Så till tävlingen. Jag är jättegärna med och deltar. Har gjort ett inlägg med länk: http://cdwoman.blogspot.com/2009/11/julkorgstavling.html
Hoppas du får en fin helg!

Olivia sa...

Hei, vielä ehdin mukaan!