2010-04-17

k a f f e k o p p






Söta jättekaffekoppar från Indiska.










10 kommentarer:

Galleri MochB sa...

Verkligen jättesöta :O)

Vekarus sa...

Minäkin olen noita kaupassa ihaillut, mutta vielä ovat jääneet hyllyyn, sillä huvilan kaapit ovat jo täpötäynnä.

Upeita kuvia joutsenista alla!

Kamomilla sa...

Gud vad gulliga! jag önskar jag hinner med en tripp till indiska i nåt skede. för på sommarens fikabord hör ju dedär...

Våglyckan sa...

Mums att dricka ur dom :-)
kram från mig
/maria

My garden poetry sa...

Så fina och söta!
Kramar Malin

Sonja sa...

Nee va härli !! Mi wanna have those too :) Kraaaam s

Livet på Vestergård sa...

De var verkligen jättesöta. Man kan göra en del roliga fynd på Indiska :)

StrandviksVillan sa...

Verkligen i min smak!
Vita, men inte helvita, om du förstår hur jag menar :)

Erica sa...

Jättesöta!

Husprojekt Drömhus sa...

Voi kun sievät kupit! Teki mieli mennä ostamaan! Sopis hyvin meidän keittöhyllyin. Olen vasta laittanut kilpailun menemää sminun sivelle, ois mukavaa jos haluaisit olla mukana..:) Hyvää päivän jatkoa!