2010-09-10

kitchen aid



Hur skulle det vara att hitta nåt sånt här
i tomtens säck? ;)




7 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Ja, KA är inte dumt, har den vänstra men skulle inte ha nåt emot brödrosten heller..

kram Mia

Sanna sa...

Ja den skulle jag också vilja ha, men i benvitt eller ljusblått.

Livs Lyst sa...

Hei!
Jeg syns headeren din var så vakker. Så lys og fin. Vakre bilder!

Måtte bare si det før jeg knottet meg videre i denne inspirasjons-verdenen ;O)

Liv

Nilla sa...

Ja tack! Har sagt här hemma att jag börjar baka mer bara jag får en KA... Verkar inte som någon tror på mig? :D

Kram Nilla

Linda E. sa...

oo ja, jag hoppas jag har varit tillräckligt snäll i år. KA står högst uppe på min önskelista också.:)

Flickan på landet sa...

Har just skrivit en en på min önskelista....nackdelen är
priset :(

Lollo sa...

Jag har precis blivit lycklig ägare till en KitchenAid :)
Kan varmt rekommenderas!

Fin blogg!