2011-01-13

o m - m e j





Här kommer en liten presentation

- Ulrika heter jag men kallas oftast Ullis el Cica

- Jag har en alldeles underbar sambo och
två söta barn som jag fullständigt avgudar, hihi!

- Intressen; att vandra i skogar och ta låånga promenader,
fotografering, inredning, resor,
hantverk, Zumba, längdskidåkning, matlagning...

- Hatar ordet Cancer

- Drömde som liten att jag skulle bli bondmora ;)

- Drömmer om ett eget Lanthandel då barnen blir stora

- Har underbara vänner! Vi hittar alltid på nåt skoj.
Snart åker vi till Lappland igen och har 'the time of our lifes'

- Vi har två sommarställen där vi tillbringar nästan hela sommaren.
Vi brukar också campa runtomkring i Finland med vår fula husvagn.
(Det finns inga fina husvagnar precis ;))
Vi reser också 2 gånger i året till Lappland.

- Jag är vårdledig, har haft möjligheten att vara hemma
med våra barn i 5 år. Jag är så otroligt tacksam för detta.

- Beundrar Maria Montazami så in i helsike
( men inte hennes tofsar:D )

- 34 årig, social svarthårig brud och 180 cm lång.

Det var lite om mej i ett nötskal.






[ Bilder från Ellens 5 årskalas ]






2 kommentarer:

Smulan sa...

Ah vad kul idé det där tror jag också att jag hakar på....Du fina fina bilder från kalaset, och kul att läsa att Ni åker ful husvagn!...ha..svinkul måste det vara!

kram/
Smulan

Ulrika sa...

Tack Smulan ;)

Ja det är riktigt svinkul att åka iväg med fula husvagnen, hihi

Kram/U