2011-02-23

m i n a - f ö r ä l d r a r




Min mamma dog år 2000 i cancer. Jag saknar henne
ännu så enormt. Livet har varit tufft utan henne.
Min mamma hette Maj-Britt och hon var världens
snällaste och pyssligaste mamma :)
Hon jobbade vid MI som porslin och korgmålningslärare.


Min pappa Gunnar är daddy cool ;)
Han är privatföretagare. Min bror tar snart över hans
livsverk som skinnhandlare.
Han var aldrig hemma då jag fyllde år. Då skidade han
Vasaloppet. Jag tyckte det var fel ;) hihi
Mina barn avgudar Motta. Han ställer alltid upp
och skojar till det ;)






Mammas sista alster i keramik som jag fick före hon lämnade oss.





Ps. En av mina vänner har startat en ljuvlig blogg.
Kika in här.





4 kommentarer:

Kamomilla sa...

Åh, jag läste med en klump i halsen... :( Saknaden måste vara enorm.
Kram

Kristiina sa...

voi ,mammat ovat maailmassa aina tuki ja turva ja ilman heitä tulee välillä ikävä...oma äitini täyttää pian 70v ja toivottavasti pysyy vielä luonamme kauan

Nanna sa...

Jag finner inga ord. Skickar mina största kramar till dig.

StrandviksVillan sa...

Så ledsen för er skull...
Väldigt vackert konstverk du fått, tänk att kunna göra sånt med händerna.

Ska kika in på vännens blogg!

Trevlig helg!