2011-03-23

d ä r f ö r - b l o g g a r - j a g



Jag började blogga för nästan 5 år sen.
Det var bara tidsfördriv när lillan sov på dagen.
Sen blev det bara roligare och roligare...
Att få ta del av så
många fina bloggar här i 'bloggvärlden'
är nog det bästa av allt.

Dessutom blir jag alltid överlycklig när någon
har fått inspiration eller ideer från min blogg.
Jag bloggar från hjärtat. Älskar att fotografera
och inreda.
Ibland vill man bara lägga ner bloggandet
men sedan märker man hur mycket den ger!

Tjingeling från en trött Ulrika :)









1 kommentar:

StrandviksVillan sa...

Du visar alltid tjusiga bilder och jag är en av dem som fått inspiration från dig! Tex örngotten med Gud som haver som jag gjorde, om du kommer ihåg dom?
Visst är det kul att blogga, fast man har sina svackor ibland då tid och lust inte finns, men sen plötligt hittar man inspirationen igen.
Trevlig helg!